17.11.12

beribu kemaafan

selamat malam keatas diri kamu yang bace post nie, tolong bace sekejap ye..

walaupun cacatan nie tak mempengaruhi hari mendatang korang, tapi bagi aku memang mempengaruhi diri ini sebab aku dah nak final.. final exam bagi student sem 1 macam aku nie same je macam nak masuk dewan SPM..  gementaq habis..

dalam banyak-banyak perkataan yang aku luah kan, berapa banyak perbuatan aku yang buat kau sentap atau apa yang aku cakap buat hati korang terguris.. mohon maafkan aku buat masa sekarang ..

berbillion kemaafan dari diri yang yang kerdil ini kepada ibu yah, kakak, abang,adik, sepupu-sepapat yang jauh dimata tapi dekat dihati.. kawan-kawan mahupun musuh..aku mohon maafkan kesilapanku yang besar manupun yang kecil..

ya,
aku sudi maafkan kamu dan selalu memaafkan mu :)

No comments: