18.9.11

haapy besday too mee..

assalamualaikum kawan saya semua:)


alhamdulillah
hari ini genap umo saya 17 tahun
bersyukur cgt2 sebab dapat teruskan kehidupan sehingga hari ni

mcm biasa setiap kali bufday sambut dengan kawan baik saya
tpi family xpenah lupa bfday sy...
tu pon da cukup bermakna buat sy


rase cam  TAK percaya umur da mencecah 17 tahun
still perangai cam bdk bdk lagi
hahaha

semoga dgn pertambahan umur ni,
sy menjadi bertambah matang dalam membuat sebarang keputusan
semoga sentiasa berubah kearah kebaikan
semoga terus sihat dan berjaya di dalam kehidupan dunia dan akhirat
insyaALLAH

dalam masa sekarang saya seorang pelajar yang  akan menduduki SPM
insyaALLAH 1 tahun lagi bakal berada di alam universiti
bunyi cam lama lagi kan?
tpi masa kejap je berlalu

saya nak balas jasa  cik umi dan incik ayah saya
kalau diikotkan mmg xterbalas dgn wang ringgit
tapi sy cuba sebaik mungkin utk bahagiakan semua orang

thanks pada sume yg wish bufday sy
xkire laa dekat fb,msj or live...
time kasih sgt2
:)



yang paling penting thanks to mybeloved frenss..
bahie, ida n elyyne
korang mmg sahabat dunia akhirat
thanks alot sebab bagi bear cute!!
nice card...






  • thank you for spending several days of happiness with me.





  • thank you for your time & money





  • thank you for showing me with love that i never ever had for my entire life! 





  • kad yang cantik...


    LOVE KORANG KETAT KETAT...:)

    No comments: